П`ятниця, 03.05.2024, 10:01 | Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Головна| Реєстрація | Вихід
Вітаю Вас Гість | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

   Соколов Ігор Володимирович,1973 р.н., освіта вища, закінчив Полтавський педагогічний інститут імені В.Г.Короленка за спеціальність «Хімія.Біологія». Має 17 років педагогічного стажу, категорія – вища, звання - «Старший вчитель».

   З 1999 року працює директором Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чутівської районної ради Полтавської області. Останнім часом у суспільстві значно зростає роль комп’ютерних технологій, які викликають суттєві зміни в освітньому середовищі. Педагогічний колектив Чутівської школи уже не один рік успішно використовує сучасні інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виховному процесі. Для цього створили хорошу матеріальну базу: цілодобово підключені до мережі Інтернет три навчальних комп’ютерних комплекси, мультимедійні дошка та проектор з екраном. За сприяння адміністрації школи усі педагоги пройшли навчання комп’ютерним технологіям в освіті по програмі Intel. Більшість вчителів-предметників активно впроваджують ці елементи навчання на своїх уроках. Заняття з комп’ютерною підтримкою проходять яскраво, насичені великою кількістю цікавої інформації у вигляді презентацій, фото- та відеоматеріалів, тестів. Такі уроки дуже ефективні та надзвичайно подобаються учням.

Детальніше

 

   Петренко Юрій Васильович, 1971 року народження. Має  21 рік педагогічного стажу, спеціаліст вищої категорії,  учитель-методист. У 2013/2014 н.р. очолив колектив Новокочубеївської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
   Як учитель, досконало володіє програмовим матеріалом, ефективно впроваджує сучасні педагогічні технології. Завжди в пошуку ефективних форм і методів організації навчально-виховного процесу, використовує такі методи і прийоми навчання, що активізують розумову діяльність учнів. сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення математики та інформатики.
   Юрій Васильович працює над проблемою  «Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в процесі вивчення математики». Девізом його роботи є слова : « Щастить тим, хто робить зараз те, що інші тільки збираються робити», тому шукає шляхи переходу від традиційної моделі освіти до сучасної, за умов якої формується партнерство вчителя і учня, здійснюється розвиток самодостатньої особистості.

Детальніше

 

   Заховайко Ганна Михайлівна творчо працює над реалізацією навчальної програми, виховуючи активну життєву позицію в учнів, створюючи умови для розвитку особистості школяра, формування його основних компетенцій.

   Працюючи по проблемі «Активізація мовленнєвої діяльності засобами технології розвитку критичного мислення», пріоритетними напрямками педагогічної діяльності вважає формування сучасної особистості, яка здатна самостійно знайти, обробити інформацію, логічно побудувати висловлювання, навести переконливу аргументацію, була відкритою до сприйняття думок інших і одночасно принциповою у відстоюванні своєї позиції. Уроки російської мови будує, ураховуючи особливості технології критичного мислення (етапи: евокація, усвідомлення змісту, рефлексія). Учитель вважає, що ключову роль у реалізації даної технології відіграє надана учневі можливість вибору для нього (як для суб’єкта діяльності) певних способів просування до визначеної мети, тих, яким він надає пріоритет; допомога дитині у визначенні ставлення до себе, інших людей, навколишнього світу, своєї діяльності.

Детальніше

 

   Губарь Олена Вікторівна, учитель початкових класів гімназії ім.Ніни Герасименко м.Карлівки. Лауреат обласного конкурсу в номінації «Початкові класи».
Закінчила Харківський державний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди за спеціальністю «Початкове навчання та хореографія». За наслідками атестації присвоєно першу кваліфікаційну категорію. Стаж педагогічної роботи – 15 років.

   Олена Вікторівна працює над науково-методичною  проблемою  «Розвиток комунікативної  творчої  діяльності молодших школярів засобами фантазування». Пріоритетним завданням вчитель вважає всебічний розвиток школярів, зокрема їх творчих здібностей.
Новизна досвіду - у методичних прийомах, які використовує вчитель для вироблення в учнів високого рівня  творчого мислення , уяви, орієнтують на створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини. Вчитель переконана, що здібності до творчості є в кожної дитини, а щоб їх розвинути, учням необхідно давати можливість фантазувати. У процесі творчості дитина виявляє свої почуття, думки, відбувається розвиток її особистості, так як тільки креативній особистості притаманні напруженість уяви, інтуїція, фантазія, оригінальність, ініціативність, висока самоорганізація, працездатність.

Детальніше

 

   Довгаль О.П. працює учителем французької мови  у Кошманівській загальноосвітній школі І—ІІІ ступенів з 1997 р. Вона має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «учитель-методист». Крім того, Оксана Петрівна працює завучем з навчально-виховної роботи Кошманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

   За час роботи в навчальному закладі  Довгаль О.П. зарекомендувала себе як творчий, ерудований  педагог,  досвідчений і вмілий організатор. Її уроки проходять на високому емоційному рівні, знання та врахування вікових та психологічних особистостей учнів дає змогу досягти значних результатів. Постійно і вміло учитель застосовує інформаційно-комунікаційні технології, активно впроваджує методи інтенсивного навчання і, як результат, вихованці Оксани Петрівни мають глибокі і міцні знання (42% учнів 5 класу мають високий рівень навченості, у 11 класі якість знань 75%).

Детальніше

 


Copyright MyCorp © 2024