Вівторок, 24.06.2025, 13:39 | Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Головна| Реєстрація | Вихід
Вітаю Вас Гість | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Заховайко Ганна Михайлівна, вчитель світової літератури та російської мови Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко


   Заховайко Ганна Михайлівна творчо працює над реалізацією навчальної програми, виховуючи активну життєву позицію в учнів, створюючи умови для розвитку особистості школяра, формування його основних компетенцій.
   Працюючи по проблемі «Активізація мовленнєвої діяльності засобами технології розвитку критичного мислення», пріоритетними напрямками педагогічної діяльності вважає формування сучасної особистості, яка здатна самостійно знайти, обробити інформацію, логічно побудувати висловлювання, навести переконливу аргументацію, була відкритою до сприйняття думок інших і одночасно принциповою у відстоюванні своєї позиції. Уроки російської мови будує, ураховуючи особливості технології критичного мислення (етапи: евокація, усвідомлення змісту, рефлексія). Учитель вважає, що ключову роль у реалізації даної технології відіграє надана учневі можливість вибору для нього (як для суб’єкта діяльності) певних способів просування до визначеної мети, тих, яким він надає пріоритет; допомога дитині у визначенні ставлення до себе, інших людей, навколишнього світу, своєї діяльності.  
   На уроках російської мови працює над формуванням і розвитком мовленнєвих навичок, необхідних для вільного використання в усному й писемному мовленні. Велику увагу приділяє грамотності учнів, збагаченню словникового запасу. Розвиває самостійність, ініціативу та творчість школярів. На уроках ефективно використовує сучасні форми й методи навчання, які суттєво активізують розумову та пізнавальну діяльність учнів, сприяють підвищенню їхнього інтересу до вивчення предмета. Учитель вважає, що розвитку критичного мислення сприяють питання високого рівня, прийоми «Корзина ідей, понять, імен», «Віриш – не віриш», «Ключові слова», створення кластерів, читання з помітками. На стадії рефлексії часто використовує такі художні форми: синквейни, есе, прийом „РАФТ“.
   Ганна Михайлівна бере активну участь у роботі кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін та районного методобʼєднання, є керівником методобʼєднання вчителів етики Карлівського району. Проводила відкриті уроки, виступала з повідомленнями про розвиток сучасної психолого-педагогічної науки на семінарах із питаннями: «Технологія критичного мислення як багатовимірне бачення світу», «Проектування сучасного уроку в соціальній площі», «Створення позитивного іміджу навчального закладу – необхідна умова функціонування сучасної школи».
   Заховайко Г. М. –  учасниця Міжнародної наукової конференції «Англійський ренесанський  Парнас: Уільям Шекспір і його сучасники» у    м. Запоріжжі (2010 р.). Вона презентувала досвід роботи з упровадження технології критичного мислення  на міжобласному майстер-класі учителів світової літератури Полтавської, Черкаської, Чернігівської областей «Педагогічні зустрічі» на Полтавщині з проблеми «Викладання світової літератури на сучасному етапі: досвід, проблеми, перспективи» (2012 р.).
Учні Ганни Михайлівни мають високий рівень навчальних досягнень відповідно до Державних стандартів загальної середньої освіти. Вони є призерами та переможцями районних олімпіад із російської мови та літератури (2010-2011 н. р. – ІІ м., 2011-2012 н. р. – І м.).
   Заховайко Г.М. - автор методичних посібників «Мистецтво бути людиною», «Формування полікультурної компетентності учнів на уроках світової літератури засобами критичного мислення», «Людина починається з добра…(інтерактивні форми і методи роботи на уроках етики по формуванню життєвої компетентності)», статей у фахових періодичних виданнях «Зарубіжна література в школах України», «Всесвітня література в середніх навчальних закладах України». Розроблена вчителем система методичних прийомів  з критичного читання та критичного письма є прикладом практичного впровадження даної технології на уроках російської мови, що є інноваційним у методиці викладання предмету на теренах України.
   Ганна Михайлівна – переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «Учитель року 2013» в номінації «Російська мова».


Copyright MyCorp © 2025