Неділя, 09.02.2025, 01:35 | Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Головна| Реєстрація | Вихід
Вітаю Вас Гість | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Лютий 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Губарь Олена Вікторівна, вчитель початкових класів Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко


   Губарь Олена Вікторівна, учитель початкових класів гімназії ім.Ніни Герасименко м.Карлівки. Лауреат обласного конкурсу в номінації «Початкові класи».
   Закінчила Харківський державний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди за спеціальністю «Початкове навчання та хореографія». За наслідками атестації присвоєно першу кваліфікаційну категорію. Стаж педагогічної роботи – 15 років.
   Олена Вікторівна працює над науково-методичною  проблемою  «Розвиток комунікативної  творчої  діяльності молодших школярів засобами фантазування». Пріоритетним завданням вчитель вважає всебічний розвиток школярів, зокрема їх творчих здібностей.
   Новизна досвіду - у методичних прийомах, які використовує вчитель для вироблення в учнів високого рівня  творчого мислення , уяви, орієнтують на створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини. Вчитель переконана, що здібності до творчості є в кожної дитини, а щоб їх розвинути, учням необхідно давати можливість фантазувати. У процесі творчості дитина виявляє свої почуття, думки, відбувається розвиток її особистості, так як тільки креативній особистості притаманні напруженість уяви, інтуїція, фантазія, оригінальність, ініціативність, висока самоорганізація, працездатність.
   Олена Вікторівна вміє поєднати знання з умінням виділити з науково-педагогічної теорії і практики все необхідне для творчої праці. Веде власний пошук вирішення педагогічних проблем, виробляє творчий почерк, власний стиль.
   Результативність досвіду визначається позитивними змінами, які простежуються в зростанні сформованості мовленнєвої компетентності учнів. А саме: у цілісності знань, умінні застосовувати знання на практиці, у досвіді емоційно-ціннісного ставлення до набутих знань.


Copyright MyCorp © 2025